` website
Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

Wat klanten nog toevoegen?
€270
€230
Thuis levering is 3€
Vanaf €15 leveren wij thuis
Heeft u vragen?

Veelgestelde Vragen

Vind antwoorden op veelgestelde vragen over bestellen, levering en onze service.

Search

Bestellen & Betalen

Hetzij een eenvoudige handleiding hoe jullie een bestelling kunnen plaatsen:

Stap 1: Klik op bestellen & voeg de gevraagde producten eenvoudig toe aan je winkelmandje.

Stap 2: Kies voor levering of afhaal. Ons systeem dubblechecked direct of levering mogelijk is. Indien niet kan je eenvoudig afhalen.

Stap 3: Volledig afrekenen via Bankcontact.

Stap 4: Je ontvangt een bevestigingsmail. Deze kan ook in spam terechtkomen!

Stap 5: Relax & enjoy the service. Jouw frisjes staan klaar of worden thuis geleverd op het gekozen tijdstip.

Vragen of problemen? Aarzel niet ons telefonisch te contacteren.

Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden enkel nog te bestellen via onze website. Uiteraard indien jullie het gemakkelijker vinden om telefonisch te bestellen, kan dit nog steeds. Alvast bedankt!

Online bestellingen kunnen enkel betaald worden via banccontact. Indien u ter plaatse bestelt of komt eten kan er wel cash betaald worden.

Wij accepteren momenteel volgende betaalmethoden: Visa, Mastercard, Bancontact | KBC, IDEAL, ING, Belfius, ...

In de frituur kan CASH betaald worden of via Payconiq banccontact.

Voor verwarring te voorkomen kan je enkel bestellen op dezelfde dag. Indien dit over een zeer grote bestelling gaat +50 pakken frist, dan mag je ons al eens telefonisch contacteren.

Tijdens het bestellen kan u aangeven of het voor afhaling of bezorging is. U kiest ook een bezorgtijdstip of afhaaltijdstip. U ontvangt een e-mail met uw bestelnummer en afhaal- of bezorgtijdstip.

Indien u nog iets wenst toe te voegen aan uw huidige bestelling, kan u ons best telefonisch contacteren. Indien de bestelling nog niet verzonden is, voegen we dit nog toe. We willen je natuurlijk niet met honger laten zitten! Gelieve uiteraard altijd je bestelling te dubblechecken alvorens te betalen.

Wanneer er problemen zijn of je aanpassing is niet mogelijk, aangezien we onze capaciteit exact hebben verdeeld in tijdsblokken. Wanneer we iets verplaatsen in ons systeem kunnen we de afgesproken tijdstippen niet nakomen met heel wat andere klanten. Bedankt voor uw begrip!

Levering

Wij leveren in een uitgestrekte straal van 7km vanuit de Boonvennestraat 8, 9290 Berlare. Gelieve bij de eerste bestelling te checken of jouw leveringsadres binnen deze straal valt, anders zullen wij helpen jouw bestelling automatisch af te ruteren. Dit uiteraard om optimale kwaliteit en service te kunnen verlenen aan al onze klanten.

De regio's waar we leveren zijn:

  • Berlare
  • Schoonaarde
  • Donk
  • Overmere
  • Wichelen
  • Meerdonk
  • Begin van Dendermonde
  • Uitbergen
  • Appels

Ben je niet 100% zeker, bekijk dan even of jullie binnen de straal vallen. Bedankt voor begrip.

Wij leveren jullie frisjes aan huis vanaf een totaal bedrag van €15. De service van een thuislevering kost €3.

Indien uw bestelling minder bedraagt dan €15, kan u een gekozen tijdstip kiezen voor eenvoudig af te halen.

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets fout mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen. Dit kan je best telefonisch doen. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Deze bevestiging is automatisch verstuurd naar het e-mail adres waarmee u besteld hebt. Bekijk zeker de spam berichten na in je mail account. Indien u niets vindt, kan u best even checken of het correct besteld is. Indien dit niet het geval is, kan u ons best telefonisch contacteren.

Onze excuses voor het wachten. Indien je op een piek moment besteld, kan het zijn dat er wat vertraging is. Piektijden vallen vaak voor de vrijdag en in het weekend tussen 17:30 en 19:30. Indien je al langer dan 20 minuten wacht dan je gekozen levertijdstip, kan je ons altijd eens telefonisch contacteren om te dubblechecken! Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk jullie frisjes thuis te bezorgen! Bedankt voor begrip.

Contact & algemene vragen

Wij zijn 7/7 geopend en doen 7/7 aan thuislevering.

Maandag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22:00
Dinsdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22:00
Woensdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22:00
Donderdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22:00
Vrijdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22:00
Zaterdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22:00
Zondag: 17:00 - 22:00

Wij zijn gespecialiseerd in thuislevering, maar er is ook een ruimte voorzien om ter plaatse te eten.

Uiteraard, neem zeker eens vooraf contact op met ons via info@defrietbooster.be of vermeld de locatie, de datum & het aantal personen en wij zullen contact met u opnemen.

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk. Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden. Bedankt voor uw begrip!

Tijdens piekmomenten is het niet altijd gemakkelijk om berichten via facebook te beantwoorden. Wij willen uiteraard onze klanten steeds een goede kwalitatieve service bieden. Ontbreken er bepaalde snacks of heb je problemen met het bestellen, probeer ons dan telefonisch te contacteren.

Spaarkaart

Indien je online frisjes besteld en een account hebt aangemaakt, kan je punten sparen voor korting of gratis producten. De opgespaarde punten worden berekend op het totaalbedrag van uw bestelling. Spaar jij al punten?

Heeft u nog vragen?

Neem contact op