` website
Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

Wat klanten nog toevoegen?
€270
€220
Thuis levering is 3€
Vanaf €15 leveren wij thuis

FAQ

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik bestellen?

Hierbij een eenvoudige handleiding hoe jullie een bestelling kunnen plaatsen:

Stap 1: Klik op bestellen & voeg de gewenste producten eenvoudig toe aan je winkelmandje.

Stap 2: Kies voor levering of afhaal. Ons systeem dubbelchecked direct of levering mogelijk is. Indien niet kan je eenvoudig afhalen.

Stap 3: Veilig afrekenen via Bankcontact.

Stap 4: Je ontvangt een bevestigingsmail. Deze kan ook in spam terechtkomen!

Stap 5: Relax & enjoy the service. Jouw frietjes staan klaar of worden thuis geleverd op het gewenste tijdstip.

Vragen of problemen? Aarzel niet ons telefonisch te contacteren.

Kan ik telefonisch frietjes bestellen?

Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden enkel nog te bestellen via onze website. Uiteraard indien jullie het gemakkelijker vinden om telefonisch te bestellen, kan dit nog steeds. Alvast bedankt!

Kan er cash betaald worden?

Online bestellingen kunnen enkel betaald worden via bancontact.
Indien u ter plekke bestelt of komt eten kan er wel cash betaald worden.

Welke betaalmethoden zijn er?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden: Visa, Mastercard, Bankcontact ( KBC, IDEAL, ING , Belfius ...)
In de frituur kan CASH betaald worden of via Payconiq bancontact.

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Voor verwarring te voorkomen kan je enkel bestellen op dezelfde dag, indien dit over een zeer grote bestelling gaat >15+ pakken friet, dan mag je ons altijd eerst telefonisch contacteren. 

Heb ik besteld voor afhaal of bezorging?

Tijdens het bestellen kan u aangegeven of het voor afhaling of bezorging is.
U kiest ook een bezorgtijdstip of afhaaltijdstip.
U ontvangt een e-mail met uw bestelnummer en afhaal- of bezorgtijdstip.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Indien u nog iets wenst toe te voegen aan uw huidige bestelling, kan u ons best telefonisch contacteren. Indien de bestelling nog niet vertrokken is, voegen we dit nog toe. We willen je natuurlijk niet met honger laten zitten! Gelieve uiteraard altijd je bestelling te dubbelchecken alvorens te betalen.

Kan ik mijn uur nog aanpassen?

Uw ophaal- of bezorgtijdstip aanpassen is niet mogelijk aangezien we onze capaciteit exact hebben verdeeld in tijdsblokken.
Wanneer we iets verplaatsen in ons systeem kunnen we de afgesproken tijdstippen niet nakomen met heel wat andere klanten. Bedankt voor uw begrip!

Levering

Waar leveren jullie?

Wij leveren in een uiterste straal van 7km vanaf de Boonvennestraat 8, 9290 Berlare. Gelieve bij de eerste bestelling te checken of jouw leveringsadres binnen deze straal valt, anders zullen wij helaas jouw bestelling automatisch annuleren. Dit uiteraard om optimale kwaliteit en service te kunnen verlenen aan al onze klanten. De regio's waar we leveren zijn:

Berlare
Schoonaarde
Donk
Overmere
Wichelen
Meerskant
Begin van Dendermonde
Uitbergen
Appels

Ben je niet 100% zeker, bekijk dan aub of jullie binnen de straal wonen. Bedankt voor begrip.

Vanaf wanneer leveren jullie aan huis?

WIj leveren jullie frietjes aan huis vanaf een totaal bedrag van €15. 
De service van een thuislevering kost €3.

Indien uw bestelling minder bedraagt dan €15, kan u een gewenst tijdstip kiezen voor eenvoudig af te halen. 

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen. Dit kan je best telefonisch doen. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Waar is mijn bestelbevestiging?

Deze bevestiging is automatisch verstuurd naar het e-mail adres waarmee u besteld hebt. Bekijk zeker de spam berichten na in je e-mail account. Indien u niets vindt, kan u best even checken op uw rekening of het correct betaald is, indien dit het geval is hebben wij uw bestelling goed ontvangen. Indien dit niet het geval is, kan u ons best telefonisch contacteren.

Ik wacht echt al lang...

Onze excuses voor het wachten. Indien je op een piek moment besteld, kan het zijn dat er wat vertraging is. Piekmomenten vallen vaak voor op vrijdag en in het weekend tussen 17:30 en 19:30. Indien je al langer dan 20 minuten wacht dan je gewenste levertermijn kan je ons altijd eens telefonisch contacteren voor te dubbelchecken! Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk jullie frietjes te leveren! Bedankt voor begrip.

Contact & algemene vragen

Wat zijn de openingsuren?

Wij zijn 7/7 geopend en doen 7/7 aan thuislevering.

Maandag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22u00
Dinsdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22u00
Woensdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22u00
Donderdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22u00
Vrijdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22u00
Zaterdag: 11:30 - 13:30 | 17:00 - 22u00
Zondag: 17:00 - 22u00

Kunnen we ter plaatse eten?

WIj zijn gespecialiseerd in thuislevering, maar er is ook een mogelijkheid om ter plekke te eten.

Is er een mogelijkheid tot catering voor feestjes?

Uiteraard, neem zeker enkele weken op voorhand contact op met ons via info@defrietbooster.be
Vermeld aub de locatie, de datum & het aantal personen en wij zullen contact met u opnemen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden. Bedankt voor uw begrip

Hoe kan ik jullie bereiken?

Tijdens piekmomenten is het niet altijd gemakkelijk om berichtjes op facebook te beantwoorden. Wij willen uiteraard onze klanten steeds een goede kwalitatieve service bieden. Ontbreken er bepaalde snacks of heb je problemen met het bestellen, probeer ons dan telefonisch te contacteren. 

Spaarkaart

Hoe werkt de spaarkaart?

Indien je online frietjes besteld en een account hebt aangemaakt. Kan je punten sparen voor korting of gratis producten. 
De opgespaarde punten worden berekend op het totaalbedrag van uw bestelling. Spaar jij al punten?